سرعت دادن به مشتری

از دست مشتری‌های‌تان خسته شده‌اید؟ آرزو می‌کنید که ایکاش هیچوقت این کار را نمی‌گرفتم؟ آیا به یکسری فیدبک برای پیشرفت در پروژه نیاز دارید؟تصورش را بکنید که شما در یک شرکت نشسته‌اید و مشتری جدیدی که خوش حساب نیز است وارد می‌شود و شما قرارداد را می‌بندید و با شوق و ذوق بسیار زیادی شروع به کار و طراحی وبسایت می‌کنید ... اما با گذشت روزها و هفته‌ها متوجه می‌شوید که پروژه شما به پیش نمی‌رود و متوقف مانده است. مشتری به شما جواب درستی نمی‌دهد و سوال‌های‌تان را بی پاسخ می‌گذارد. واقعا وضعیت ناخوشایندی است.

لازمه ی داشتن برندی موفق ؟

شرکت‌ها از زمان استارت‌آپ بودن تا بلوغ خود چندین مرحله را طی می‌کنند و هر مرحله جنب و جوش خاص خود را دارد. کسب و کارهای خاطرجمع با تجسّم کردن اهدافشان از همان روز اول می‌توانند برای خود برندی بسازند که در آینده به آن متکی باشند. برندی که برای مشتریان، مدیران، کارکنان و سرمایه‌گذاران حکم یک راهنما را داشته باشد. از بزرگترین نقاط قوت شما به عنوان کارآفرین یکی از همین کسب و کارهای خاطرجمع این است که توانایی خیال‌پردازی دارید. برندتان نیز باید این خیال و رویای آینده‌تان را بازتاب دهد. بنابراین، برندسازی‌تان باید آن مقطع موفقیت را نشان دهد، یعنی دقیقاً همان تصویری که از موفقیت در ذهن دارید. با ایجاد برندی که تمرکزش بر آن مقطع است، برای خود برندی خواهید ساخت که با بلوغ پیدا کردن به آن می‌رسید نه برندی که با بلوغ پیدا کردن باید دائم عوضش کنید.

مراحل مدیریت کارمندان در کسب و کار

مدیریت کارمندان نمونه شما نباید دشوار باشد، مگر نه؟ آنها همیشه به نتیجه می‌رسند و از اهداف پیشی می‌گیرند. اما تصور نکنید که می‌توانید خیلی راحت خود را از سر راه آنها کنار بکشید و بگذارید آنها برتری بیابند. آنها به اندازه هر فرد دیگری در سازمان‌تان به توجه نیاز دارند. اما چگونه کسی را مدیریت می‌کنید که فراتر از انتظار ظاهر می‌شود؟ چگونه کارمندان نمونه‌ خود را علاقه‌مند به کارشان نگه می‌دارید؟ و در این میان باید مراقب چه ریسک‌هایی باشید؟

صفحه اینستاگرام وب سایت جاگهی